רוצים לשלם פחות?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה שתחסוך לכם עד אלפי שקלים לחתונה!

 

*לא נפרסם או נעביר את הטלפון שלכם לאף גורם








רוצים לשלם פחות?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה שתחסוך לכם עד אלפי שקלים לחתונה!

 

*לא נפרסם או נעביר את הטלפון שלכם לאף גורם


12 כללים לפני סגירת אולם\גן אירועים




לפני שקופצים על המחיר המוצע לכם לאולם או לגן האירועים ישנם מספר דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מקבלים החלטה אם להתחתן באולם מסוים, גורמים אלו משפיעים גם על עלות האירוע וגם על רמת ההנאה ממנו לזוג ולאורחים.

1. האם הרישיון של האולם\גן אירועים בתוקף?

ישנם גני אירועים אשר התיישבו בצורה בלתי חוקית על קרקע חקלאית ואין להם רישיון להפעיל גן אירועים. למרות שברוב המקרים אין זה מפריע לזוג המתחתן אך קרו מקרים שהאולם קיבל צו סגירה והזוגות איבדו את המקדמה ששילמו לאולם מראש וכך יוצא שעליהם לחפש אולם בפעם השנייה כאשר הזמן לרעתם.
מה לעשות?
לבדוק אם האולם נמצא ברשימת הגנים ללא היתר בניה\שימוש באתר משרד הפנים, אם האולם מופיע אז ישנן 2 אפשרויות:
  • לוותר על האולם או גן האירועים ולחפש אחר.
  • לקחת סיכון ולמנף את החיסרון לטובת קבלת הנחה בעקבות היעדר האישור עסק

2. לא ללכת לפגישת התרשמות באולם!

ברגע שהלכתם לפגישה באולם על דעת עצמכם ואח"כ תנסו למצוא מחיר יותר טוב אצל מפיקים ומארגני אירועים הם לא יוכלו לתת לכם הצעה כי ביקרתם באולם ולא הגעתם דרכם (זכות ראשונים).
מה לעשות?
אם לא מכירים את המקום ורוצים להתרשם אז אפשר ללכת ולראות חתונה שמתקיימת באולם על דעת עצמכם, לגבי שאר הפרטים עדיף להתחיל מהמפיקים והמארגנים כי להם בד"כ מחיר יותר טוב או תנאים יותר טובים עבור אותו מחיר. (אם הם לא היו יותר משתלמים הם לא היו קיימים נכון?)  

3. שעת סגירת האירוע

חשוב מאוד להגדיר מראש את השעה שאתם מעוניינים לסיים את הערב מאחר וברוב האולמות יסגרו לכם את השלטר בין 1-2 בלילה ויכריחו את התקליטן ליצור מעגל עם השיר "יחד לב אל לב" או שיר סיום אחר לבחירתכם.
מה לעשות?
אם אתם צעירים או זקנים עם חברים מגניבים אז בשבילכם זה יותר חשוב פשוט מאוד להתמקח לפני הסגירה עם האולם על השעה ולנסות להשיג כמה שיותר מאוחר לפי הצרכים שלכם.



4. מבחר המנות והסלטים

ברוב האולמות המנות ומבחר הסלטים אינו קבוע וניתן לשדרג (לרוב בתשלום) את המנות המוגשות ולהגדיל את כמות הסלטים עם קצת התמקחות בדרך כלל האולם יסכים לשדרג את המנות או להוסיף סלטים על מנת להמתיק את העסקה עבור הזוג.
מה לעשות?
לפני הסגירה על תפריט האוכל מנסים לשדרג קצת את התפריט בדרך נחמדה וחביבה, אם לא במנות אז לפלות בסלטים.  

5. פינוקים של אמצע הלילה

הטרנד הלוהט של השנים האחרונות הוא כמובן עגלות המבורגרים \ ג'חנונים \ פירות טרופים \ופל בלגי \ גלידות \ ממתקים ועוד, אשר מוצאים באזור שעת חצות לספק את תאוות השמנמנים שלא שבעו מ3 מנות וקינוח J
מה לעשות?
שיעורי בית, ישנם אולמות וגנים שיש להם עלויות מופחתות על עגלות הזלילה ויהיה אפשר לשכנע אותם לתת גם לכם מזללה ניידת לסוף הערב.  

6. שדרוג אלכוהול הבר

אם בחרתם בבר של האולם אז הסעיף הזה בשבילכם, בדרך כלל הבר הסטנדרטי מגיע עם אלכוהול תוצרת הארץ שזה רק הדוד של סבא שלכם שותה, נסו להתמקח על שדרוג הבר לאלכוהול תוצרת חוץ אם לא בחינם אז במחיר מוזל לפחות, תמיד תוכלו להגיד "טוב אז ניקח בר מבחוץ".
מה לעשות?
לבדוק מחירים של בר חיצוני ומה הוא מוכן לתת עבור המחיר המוצע לפני שמגיעים לאולם ולנסות להשיג מהאולם פחות מהמחיר של הספק החיצוני.  

7. חפשו מבצעים עונתיים של אולם

גם באולמות ובגני אירועים ישנם מבצעים שיווקיים והנחות כמו בכל עסק רגיל הנובע מביקוש חלש בתקופה מסוימת ואתם יכולים לנצל זאת לטובתכם ולהשיג מחיר זול יותר.
מה לעשות?
לשים לב לפירסומים של האולמות וגני האירועים באתרי החתונות, בדרך כלל מספר מצומצם של אולמות עושים קמפיין שיווקי ומוזיל מחירים לתקופה קצרה מאוד, אם יצא שהאולם או הגן שמתאים לכם יצא במבצע אז הרווח כולו שלכם. בכל מקרה אנחנו מעודכנים בכל המבצעים ונשמח להציע לכם אותם.  

8. חדר פרטי לזוג

יש לבדוק האם קיים באולם חדר כזה האם הוא כלול במחיר ומהי רמת הפינוק שהוא מציע וכמוכן עד מתי אפשר להישאר שם. במפנקים ביותר יש ג'קוזי וניתן להישאר עד הבוקר ובכך לחסוך גם בעלות מלון אם תוכננה.  

9. שמירה, אבטחה וחניה

חשוב מאוד לבדוק מראש את סידורי האבטחה שבאולם וצורת שמירת הכספת, האם האולם מספק שומר וכדומה, בנוסף צריך לבדוק מראש את נגישות וקירבת אזור החניה והאם האולם מספק סדרני החניה ושומר לרכבים.



10.  עיצוב, הגברה ותאורה

למרות שרוב האולמות וגני האירועים יוסיפו את העלות הזאת למחיר החבילה בחלק מהאולמות ניתן לכבל את ההגברה או התאורה או שניהם ביחד בתוך מחיר המנה. יש לבדוק איזה עיצוב מגיע בחבילת ההצעה והאם צריך להוסיף כסף עבור עיצוב יפה יותר.  

11. עלויות נסתרות של הצוות

חלק מאולמות האירועים יחייבו אתכם בתשלום למלצרים והברמנים מלבד הטיפים ויש לבדוק האם המחיר כולל את העלויות האלו. יש לבדוק במקרים מסוימים גם עלויות של תאורן באם לא שילמתם על תאורה.  

12. האם יש פיצוי במקרה של תקלה

עדכנו את האולם לפני האירוע שאתם חסרי סבלנות בנוגע לתקלות ופשלות כך שבסוף האירוע תוכלו לציין את כל התקלות (ניתן גם לתשאל בני משפחה על תקלות שהם ראו) על מנת ולנסות לקבל פיצוי בדמות הנחה או ויתור על תשלום נוסף על רזרבות אם היו ולהשתמש בתקלות אלו למשא ומתן על יתרת התשלום שנותר לשלם.

אין לכם כוח להתעסק עם הבירוקרטיה הזאת? השאירו פרטים ותקבלו את השירות שלנו בחינם וללא כל עלות ואנחנו נשבור את הראש עם האולמות ונחסוך לכם כסף!


דירוג כתבה בקליק:

12 כללים לפני סגירת אולם\גן אירועים32337.56 / 5  279 מדרגים



רוצים לשלם פחות?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה שתחסוך לכם עד אלפי שקלים לחתונה!

 

*לא נפרסם או נעביר את הטלפון שלכם לאף גורם